Media, the plural of mediocrity.

Bekijk hieronder de diensten die wij aanbieden. Mocht u toch een wens hebben die er niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op en wij zullen naar de mogelijkheden kijken.

Webdesign

01. Een website is het visitekaartje van uw bedrijf.

Niet alleen voor ondernemingen, maar ook voor overheid en semi-overheid is het belangrijk zich online goed te presenteren. Weliswaar zijn er verschillende beweegredenen om een website te hebben, maar het gemeenschappelijke doel is in elk geval om de behoefte van de bezoeker zo goed mogelijk te vervullen. Het maakt dan niet uit of het gaat om het kopen van kleding of het aanvragen van een paspoort. De bezoeker moet zijn taak gemakkelijk en goed kunnen uitvoeren, ook bij gemeentezaken. Dat klinkt logisch, maar blijkt in de praktijk lang niet altijd het geval. 

02. De bezoeker centraal.

Binnen de commercie is het al langer duidelijk dat de meeste successen behaald worden door vanuit de klant te denken. Een potentiële klant die niet snel vindt wat hij zoekt, gaat binnen de kortste keren op zoek naar een alternatieve aanbieder.

Dat is bij de gemeente natuurlijk niet aan de orde. Je gaat niet op zoek naar een alternatieve gemeente, omdat je de gewenste informatie bij jouw eigen gemeente niet kunt vinden. Toch zien ook gemeentes over het algemeen wel het nut in van de inwoner centraal te stellen. Dat blijkt bijvoorbeeld uit de publicaties ‘De inwoner centraal’ en  ‘Inwoner centraal bij werken aan kwaliteit en outcome’.

In dat perspectief wordt ook nagedacht over de manier van online communiceren, zoals onlangs site te lezen was in ‘Effectieve content voor gemeenten: 4 tips om inwoners te bereiken met social media’.  Als je de lijn om inwoners centraal te stellen verder digitaal doortrekt, heeft dat niet alleen voordelen voor de inwoners of websitebezoekers, maar ook voor een gemeente. Tevreden inwoners zijn goede ambassadeurs voor citymarketing.

03. De Perfecte Resultaat

Do’s

  • Iconen in combinatie met tekst worden als overzichtelijk ervaren, in elk geval voor de toptaken. Uiteraard moet je altijd testen wat uiteindelijk voor je eigen site werkt, maar al vaker is getest dat iconen zonder tekst regelmatig vraagtekens oproepen en over tekst alleen regelmatig heen wordt gekeken.

  • Houd je tekst simpel, zodat er geen verwarring ontstaat. Als bezoekers onzeker worden, gaan ze weg van de website.

  • Zorg voor een perfect werkende afsprakenplanner. Dit voorkomt irritatie en onnodige telefoontjes.

  • Blijf testen. Een website is in zekere zin nooit af. Aangezien je altijd te maken hebt met technische en/of inhoudelijke updates, is dit erg belangrijk.

Don’ts

  • Met veel info op een site lijkt het misschien dat je de bezoeker optimaal van dienst bent, maar in de praktijk zien veel mensen door de bomen het bos niet meer. Maak dus keuzes over welke info prioriteit heeft en verminder de hoeveelheid informatie.

  • Moeilijke woorden gebruiken is een tweede don’t. Als bezoekers het niet begrijpen, verlaten ze de website. Bijna altijd zijn er alternatieven die iedereen begrijpt.

 

Marketing

01. Wat is het doel van online marketing?

Het doel van online marketing is om uw producten of diensten te verkopen door internetgebruikers te beïnvloeden. Dat kan via allerlei vormen. Het vinden van de juiste kanaal en vorm hangt sterk af van het doel van uw organisatie.

FAME Media beschikt over experts op het gebied van marketing. Samen met u kunnen wij door middel van online marketing uw organisatie tillen naar een succesvol level. Er zijn verschillende soorten type marketing die gebruikt kunnen worden. Vooraf wordt er geanalyseerd welke vorm van marketing het best bij uw organisatie past. Denk hierbij aan Search Engine Advertising , Search Engine Optimization, Facebook- en YouTube advertenties.

02. Ons Marketingproces

Internetmarketing of online marketing is een vorm van marketing van producten en diensten via internet. Online marketing omvat internetreclame, maar evengoed minder directe vormen van marketing, zoals zoekmachinemarketingaffiliate marketing

e-mailmarketingcontentmarketingvirale marketing en marketing via sociale media. De laatste jaren is reclame en marketing via het internet uitgegroeid tot de grootste reclamemarkt.

Twee belangrijke pijlers van de hedendaagse online marketing zijn: zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekmachinemarketing (SEA). Met SEO wordt een website geoptimaliseerd om vindbaar te zijn in het organische (onbetaalde) gedeelte van de zoekmachines. Met SEA worden de betaalde kanalen van de zoekmachines benut, zoals: Google AdwordsBing Advertising en Google Shopping.

03. Perfecte Resultaten

Marketing is het vakgebied dat zich bezighoudt met het overbrengen van de waarde van een merk, product of dienst aan de markt, met het doel om zo veel mogelijk van de betreffende producten of diensten te verkopen. Marketingactiviteiten kunnen zowel gericht zijn op het vergroten van de naamsbekendheid en een goed imago als het aanzetten tot concrete actie en het genereren van omzet.

Marketing kan zowel gericht zijn op het verwerven van nieuwe klanten als het opbouwen en onderhouden van klantrelaties gericht op herhalingsaankopen. Het versterken van het merk en de naamsbekendheid onder een groot publiek noemen we ook wel above the line marketing. Het gericht aanspreken van consumenten om omzet te genereren wordt below the line marketing genoemd.

 

Google SEA & SEO

01. Wat is SEO?

SEO (ook: zoekmachine optimalisatie of Search Engine Optimization) is een marketingstrategie waarmee je de online vindbaarheid van je website in zoekmachines probeert te verbeteren. 

Het stopt dus niet bij keywords zoeken en daar content rond creëren. Ook je website structureren zodat zoekmachines hem snappen is een belangrijk onderdeel van SEO. Dit noemen we ook wel on-page SEO. Off-page SEO daarentegen zijn zoekmachine-optimalisaties die buiten je site gebeuren en die je dus niet kunt sturen.

“Good SEO work only gets better over time. It’s only search engine tricks that need to keep changing when the ranking algorithms change.”

02. Wat is SEA?

SEA (ook: zoekmachineadverteren of ‘Search Engine Advertising’) is een vorm van betaalde reclame waarbij je advertentieruimte koopt binnen zoekmachines. Je promoot dus je website, producten of diensten in de zoekresultaten van zoekmachines.

Bij een zoekopdracht in Google kunnen twee soorten advertenties inladen: AdWords en Google Shopping.

AdWords zijn de betalende zoekopdrachten die je herkent aan het groene ‘Adv.’ label.

Google Shopping is een betalende zoekopdracht waarbij je meteen het product, de prijs en de leverancier ziet.

 

Videografie

Fame Media maakt kraakverse video content sinds 2012. We zijn gevestigd in Nootdorp. Met een jonge en flexibel team van denkers, doeners en designers zetten we merken in de spotlights. Online, mobiel, tijdens events of zelfs in de bioscoop.

We doen wat het beste is voor een merk. Soms een corporate film of aftermovie, dan weer Instagram content, een productfilm of zelfs documentaire. Onze klanten komen uit alle hoeken. We werken samen met fast movers, start-ups, DJ’s, b2b’ers, events en non-profit organisaties: projectmatig of structureel.

Bekijk hieronder onze video producties!

Onze gear:

MOVI

RED CAMERA

DJ INSPIRE 2

STORAGE ROOM

ARRI LIGHTS

CINEMA LENSES

 

Grafische Design

01. Wat is grafische design?

We luisteren graag naar je, stellen vragen, begrijpen en verdiepen… Zo krijgen we feeling met het product en vertalen we dit naar een verleidelijk ontwerp. Vervolgens bedenken en ontwikkelen we onder andere logo’s, huisstijl, brochures, folders, flyers, websites, verpakkingen…. en ga zo maar door. 

We ontwerpen niet alleen websites, we hebben ook het netwerk om uw website verder te ontwikkelen. Vormgeving en de bouw van een site is één ding, maar de site moet ook worden gevuld. We hebben hiervoor verschillende tekstschrijvers, illustratoren en fotografen in ons netwerk. In samenwerking met deze kanjers wordt de website compleet opgeleverd.

Wij zijn zowel op de zakelijke markt als de consument gerichte markt actief en werken met passie en flair aan het juiste, verleidelijke communicatiemiddel voor jouw bedrijf, product of project.

“Wij visueleren en denken met uw mee om uw design geheel naar uw eigen voorkeur te ontwerpen”

02. Het Proces

Typografie:

Typografie vormt het elemen­taire fun­da­ment van veel vorm­ge­ge­ven producten. In dit blok leer je de ontstaans­geschie­de­nis en categorisering van letter­families, hun functio­naliteit en onderlinge wissel­werking. Lettertypes spelen een grote rol in het design proces. Met de juiste lettertype kunt u ervan zeker zijn dat uw content er optimaal uit zit.
 

Vormgeving:

Wij hebben al meer dan 10 jaar ervaring met diverse vormgevers die voor ons opdrachten hebben uitgevoerd. Hierdoor hebben we de juiste kennis en ervaring om uw aangepaste design geheel op maat te ontwerpen. Hieronder kunt u zien dat onze grafische vormgevers over elke programma ervaring hebben.

 

Luxury & Art Design

 

Private labeling

01. Wat is private labeling?

Private labeling zijn producten die door ons worden vervaardigd voor verkoop onder het merk van uw bedrijf. Private label-producten zijn verkrijgbaar in een breed scala van industrieën, van voeding tot cosmetica.

Wij van FAME Media helpen u erbij om uw private labeling de juiste look te geven. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

 

FAME Media

Wij willen samen met ondernemers groeien en hen brengen tot een succesvol level. Het maakt ons niet uit wat de opdracht is, wij zullen het uitvoeren aan de hand van uw wensen.

Contact

Adres: Industrieweg 2G Nootdorp

Email: info@famemedia.nl

Tel: +31 6 87 32 59 76

Dagelijks open: 09:00 uur - 18:00 uur

Services

Copyright © 2020 FAME Media. Alle rechten voorbehouden.

FAME MEDIA.png